MAXXRACK is een veelzijdige oplossing voor magazijnopslag, vervaardigd uit hoogwaardig gegalvaniseerd staal, die een grote opslagcapaciteit biedt. Dankzij het ingenieuze ontwerp kan de MAXXRACK compact gestapeld worden, wat het transport vergemakkelijkt. Hierdoor neemt de opslagcapaciteit met 90% toe, wat de efficiëntie van het magazijn verhoogt en meer opslagruimte creëert.
Maxxrack klopte bij ons aan voor een 8-talige website op maat. Inclusief een handige berekentool waarmee inzichtelijk wordt hoeveel magazijnruimte er bespaard kan worden met hun innovatieve product.
MAXXRACK maakte nog geen gebruik van online marketing en verkreeg alle leads en prospects via offline kanalen. Door de inzet van Google Ads hebben we een extra kanaal gecreëerd voor het genereren van extra leads.
Een ontwerp op maat dat perfect aansluit bij de bestaande huisstijl en infographics. Waarin de sfeer en het beleving van de dagbesteding overgebracht wordt via het ontwerp.
Blijmakers is gespecialiseerd in het leveren van waardevolle dagbesteding die écht aansluit bij de individuele behoeften van elke cliënt. Het dagbestedingsaanbod is breed en uitgebreid, en is zorgvuldig afgestemd op de sterke punten, interesses en uitdagingen van de cliënten. Blijmakers biedt maatwerk dagbesteding voor iedere cliënt.
Voor Blijmakers zijn Google Ads-campagnes opgezet om nieuwe cliënten aan te trekken en de dagbesteding te laten groeien. Binnen één jaar is het aantal cliënten met meer dan 400% gestegen, wat heeft geleid tot de opening van een tweede vestiging om nog meer cliënten van waardevolle dagbesteding te kunnen voorzien.
van der Korput Hoveniers beschikte aanvankelijk over één website voor zowel het aanbieden van hoveniersdiensten als de verkoop van haardhout. Wij hebben deze website opgesplitst in een aparte website voor hovenierswerkzaamheden en een gespecialiseerde webshop voor haardhout. Tevens hebben wij een gerichte SEO-strategie ontwikkeld en geïmplementeerd om de online zichtbaarheid en prestaties te optimaliseren.
Een compleet nieuwe huisstijl ontwikkelen: dát was de wens van Carbon Herstel. Inclusief een nieuw webdesign. weCare Media wist hier wel raad mee.
Carbonherstel is marktleider in het herstellen van carbon. Je kunt er terecht voor onder andere het repareren van een carbon fiets. Daarnaast biedt Carbonherstel nog diverse andere diensten aan. Wij verzorgen zowel de Google Ads-advertenties als de realisatie van de website.
Chique, eenvoudig, strak en luxe. Dat waren de uitgangspunten die de nieuwe website van het merk Cillux moest vertegenwoordigen. Daarnaast moest het makkelijk zijn om een afspraak in te plannen gekoppelt aan een bestaande agenda.
Ook hebben we inmiddels zes webshops voor Cillux ontwikkeld.
Een frisse website met een speelse en herkenbare stijl. Een website die overzichtelijk is, alle nodige informatie bevat én gemakkelijk zelf aan te passen en uit te breiden is.
FPS Machines is gespecialiseerd in het ombouwen van graafmachines naar elektrische graafmachines. Daarbij is het mogelijk om via serieombouw meerdere graafmachines van hetzelfde type tegelijkertijd om te bouwen.
Een compleet nieuwe huisstijl ontwikkelen: dát was de wens van Oh my LASH! Inclusief een nieuw webdesign. weCare Media wist hier wel raad mee.
Dispack is gespecialiseerd in point of sale oplossingen, denk bijvoorbeeld aan POS oplossingen van displays ter promotie van fysieke prodcuten.
Een ontwerp op maat dat perfect aansluit bij de bestaande huisstijl en infographics. Uitgevoerd in twee verschillende talen binnen één hoofd domeinnaam.
Obstacle Run Brabant is een begrip in de regio, en wij hebben een prachtige website gerealiseerd waarop bezoekers eenvoudig tickets kunnen bestellen en een indruk kunnen krijgen van de obstacle run.
Voor Paramedisch Centrum Schiedam-Vlaardingen hebben wij een overzichtelijke website gerealiseerd waarop alle aangeboden diensten duidelijk naar voren komen. Daarnaast is het eenvoudig om een afspraak te maken, zonder dat klanten hoeven te twijfelen bij welke vestiging ze moeten zijn.
Constructiebedrijf van Gageldonk wilde een strakke en overzichtelijke website waar alle dienstverlening op terug te vinden is. Daarnaast is het mogelijk om lopende- en afgeronde projecten toe te voegen.
Oh my LASH! heeft een eigen opleidingsinstituut met een eigen merk artikelen. Voor hun salon hebben wij een nieuwe website mogen realiseren.
Een compleet nieuwe huisstijl ontwikkelen: dát was de wens van Oh my LASH! Inclusief een nieuw webdesign. weCare Media wist hier wel raad mee.
Toen Gronddoekhandel klant bij ons werd, hadden ze nog geen online verkoop. Ze hadden alleen een fysieke winkel met een uitstekend product. Gronddoekhandel verkoopt anti-worteldoek en gronddoek van hoogwaardige kwaliteit, zowel B2C als B2B. Inmiddels is gronddoekhandel.nl uitgegroeid tot een merk van Wintrading bestaande uit meer dan 10 webshops waarvoor weCare Media de marketing verzorgt.