Met deze handleiding kun je met een aantal eenvoudige stappen een gebruiker toevoegen aan je Google Bedrijfs pagina.
Stap 1) Ga naar www.google.nl en zoek op je bedrijfsnaam. Je krijgt nu bovenaan de zoekresultaten je bedrijfspagina te zien.
Stap 2) Klik op het icoontje met de drie bolletjes naast "Je bedrijf op Google" en klik daarna op: "Instellingen voor bedrijfsprofiel".
Stap 3) Klik op: "Beheerders" en vervolgens op: "Toevoegen". Geef daarna een e-mailadres op en klik op: "Uitnodigen".
Geen knop toevoegen?
Zie je geen knop: "toevoegen" staan? Dan ben je waarschijnlijk beheerder van het account en géén eigenaar. Vraag de eigenaar dan op je ook eigenaar te maken of log in met het e-mailadres dat wel eigenaar rechten heeft.
Heb je je website laten maken door weCare Media? Dan helpen wij je gratis op weg met je Google bedrijfprofiel!